اخبار سپیدار سیستم

نسخه جدید (5.4.3) نرم افزار سپیدار منتشر شد

نسخه 5.4.3 نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم با ویژگی‌های جدید منتشر شدبرای بروز رسانی می‌توانید به باشگاه مشتریان سپیدار مراجعه نمایید.

رشد شاخص‌های کسب‌و کار و کارنامه‌ی موفق سپیدار سیستم آسیا در اولین سال ورود به فرابورس

حمیدرضا رنجبری مدیرعامل سپیدار سیستم از رشد 106 درصدی درآمد شرکت اصلی، رشد 22 درصدی مشتریان و رشد 149 درصدی سود عملیاتی در سال 99 خبر داد و گفت: «سپیدار علی‌رغم شرایط سال 99 و دورکاری حداکثری، عملکرد موفقی در رشد و توسعه کسب‌وکار داشته است و توانسته‌ایم تعداد مشتریان سپیدار و دشت را به بیش از 63000 مشتری برسانیم.»

وی ادامه داد «رویداد مهم سال گذشته عرضه اولیه سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا بود که در 17 دی ماه 1399 برگزار شد و این شرکت با نماد «سپیدار» به بازار سرمایه ورود پیدا کرد. سرمایه فعلی این شرکت 200 میلیارد ریال است».

در این جلسه که با حضور 79.95 درصد از صاحبان سهام شرکت، نمایندگان سازمان بورس و موسسه حسابرسی نوین‌نگر مانا برگزار شد، با توجه به سود 4573 ریالی به ازای هرسهم، هیئت‌مدیره پیشنهاد مبنی بر توزیع 2000 ریال سود نقدی به ازای هر سهم را ارائه داد که به تصویب رسید. سود نقدی از تاریخ 26 خرداد از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود.

سایت سپید سیستم تهران / نمایندگی رسمی سپیدار و دشت فروشگاهی

عملکرد موفق واحد پشتیبانی در شرایط سخت

بخش بعدی صحبت‌های مدیرعامل سپیدار سیستم به تشریح فعالیت‌های شرکت در زمینه‌پشتیبانی اختصاص داشت. رنجبری در این بخش با اشاره به تنوع خدمات پشتیبانی سپیدار، گفت: «ما مدل‌های مختلفی مثل خدمات پشتیبانی حضوری، آنلاین، باشگاه مشتریان و برقراری تماس تلفنی را داریم و آماده‌ی پاسخگویی به مشتریان هستیم. در سالی که گذشت اقدامات بسیار زیادی در راستای بهبود این خدمات انجام داده‌ایم و تلاش کردیم تا با حفظ و توسعه رویکرد برون‌سپاری پشتیبانی، بتوانیم با حداکثر توان پاسخگوی مشکلات و پرسش‌های کاربران باشیم و کسب امتیاز رضایت 95 درصدی از مشتریان، نشان می‌دهد عملکرد قابل‌قبولی در این زمینه داشته‌ایم.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *