انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری

انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

امروزه انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری در بسیاری از کسب و کارها مختلف استفاده می کنند، که به صورت نرم افزار مالی برای شرکت ها یا فروشگاه می باشد. در نتیجه صاحبان کسب و کار همواره به دنبال یافتن بهترین نرم افزار حسابداری هستند. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

وظیفه نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری برای انجام کارهای مالی درون یک شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار معمولا پنج کار هدفمند را انجام می دهد که شامل دفتر کل، حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت، حقوق و دستمزد و گزارش گیری مطابق با نیاز های مدیر هر کسب و کاری است. در ادامه به معرفی انواع نرم افزارهای مالی و حسابداریمی پردازیم  که نیازهای بسیاری از کاربران را رفع می کند.

نرم افزار حسابداری تیز پرداز

شرکت تیر پرداز، نرم افزاری را طراحی و تولید کرده است که این قابلیت را دارد تا نیاز های ابتدایی کاربرانی که به امور مدیریت مالی کسب و کار خود علاقه دارند، پاسخ دهد. این نرم افزار بسیار کاربرپسند است و برای نیازهای مالیاتی و مالی مودیان، طراحی شده است. به همین دلیل ثبت مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورها و گزارش خرید و فروش معاملات فصلی در این نرم افزار لحاظ شده است.

انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار محصولی از شرکت سپیدار سیستم آسیا است که زیر مجموعه شرکت همکاران سیستم می باشد. این نرم افزار جز بهترین نرم افزارهای ایران است که بین مدیران طرفداران زیادی دارد. نرم افزار سپیدار از سال 1387 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون یکی از معروف ترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی است. این نرم افزار برای بسیاری از شرکت های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری بسیار مناسب است و امکانات بسیاری را در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

نرم افزار مالی سپیدار

نرم افزار حسابداری قرارداد

استفاده از نرم افزار حسابداری قرارداد برای مدیریت امور مالی یا مدیریت یک کارگاه تولیدی کوچک یا متوسط و برای ثبت قرارداد بسیار کاربردی و مناسب است. شما با استفاده از این نرم افزار امکان تعریف چندین کاربر را به صورت همزمان دارید. همچنین مدیریت اطلاعات در این نرم افزار از طریق یک بانک اطلاعاتی انجام می گیرد.

انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

نرم افزارهای حسابداری شایگان

نرم افزارهای حسابداری شایگان جز بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری می باشند. شرکت شایگان از سال 1370 کار خود را برای طراحی و تولید نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزارهای فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلف شروع کرده است.

نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

هدف شرکت آرین سیستم برای یکپارچه سازی سازمان های بزرگ است و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نرم افزارهای مالی و حسابداری است. بسیاری از سازمان ها از مشتریان این شرکت هستند. این شرکت علاوه بر تولید نرم افزارهای اداری و مدیریت سازمانی، نرم افزارهای تخصصی و تحت وب حوزه مالی مانند نرم افزار حسابداری مالی، خزانه داری، صورت های مالی، حوزه بازرگانی مانند حسابداری خرید و فروش، حوزه تولید مانند نرم افزار برنامه ریزی تولید، کنترل و تضمین کیفیت، نگهداری و تعمیرات و همچنین حوزه منابع انسانی مانند نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مدیریت پرسنلی و… را برای بسیاری از شرکت ها طراحی و تولید کرده است.

نرم افزار حسابداری چند شرکتی

نرم افزار حسابداری نیک

تولید کنندگان این نرم افزار تلاش کرده اند تا نرم افزاری با قیمت و خدمات مناسب را در اختیار مدیران مالی، شرکت ها و موسسات قرار دهند. باید به این نکته توجه کنید که این نرم افزار شاید کامل نباشد اما نسبت به قیمتی که دارد، خدماتی  خوبی را برای کاربران خود ارائه می دهد. همچنین اگر شما قصد دارید که چند حساب مختلف تعریف کنید این نرم افزار بسیار مناسب است و انعطاف پذیری و سفارشی سازی خوبی دارد.

نرم افزار حسابداری آرمون

نرم افزار حسابداری آرمون بسیار مناسب، برای حسابدارنی است که به دنبال گزارشات دقیق و انتقال دوره مالی با کم ترین خطا می باشند. این نرم افزار برای مدیریت فعالیت های عملیاتی و استخراج گزارشات کاربردی، برای هیات مدیره و مسئولان ارشد و عملیاتی شرکت بسیار مناسب است.

نرم افزار حسابداری یاران سیستم

نرم افزار حسابداری یاران سیستم، محصول مالی شرکت عصر رایانه است.  پشتیبانی این نرم افزار به صورت شش ماهه و رایگان است. این نرم افزار دارای تنوع عملکرد، کاربری آسان با قابلیت های شخصی سازی متنوع و متناسب با نیاز کاربران است.

انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

نرم افزار حسابداری تیپ

این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارها دارای قیمت بالاتری است، زیرا کارایی بیش تری دارد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به تهیه صورت های مالی متنوع با یادداشت های توضیحی بپردازید که به صورت هوشمند است و کاربری بسیار راحتی را برای اپراتور پدید می آورد. این نرم افزار برای مدیریت تولید، انبارداری، فعالیت های بازرگانی، فروش صنایع و اصناف مختلف بسیار کاربردی است.

چه نکاتی را باید در انتخاب نرم افزارهای مالی و حسابداری رعایت کنیم؟

  • شما باید با توجه به اندازه و وسعت شرکت خود نرم افزار حسابداری را انتخاب و خریداری کنید.
  • نرم افزار باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و امکان هک شدن نرم افزار وجود نداشته باشد.
  • نرم افزاری را انتخاب کنید که قابلیت اجرا در پلتفرم های مختلف را داشته باشد.
  • نرم افزار حسابداری خوب باید گزارش و تجزیه و تحلیل خوبی را برای شما تولید کند.
  • بهتر است قبل از انتخاب و خرید نرم افزار حسابداری، نیاز های خود را مشخص کنید تا بتوانید متناسب با نیاز خود، نرم افزار را انتخاب کنید و هزینه بیشتری را متحمل نشوید.
  • بهتر است نرم افزاری را انتخاب کنید که قابلیت چند کاربره داشته باشد تا با تعیین سطح دسترسی، کاربران این امکان را داشته باشند به آن وصل شوند و گزارش گیری کنند.
  • نرم افزار باید قابلیت اتصال به زیر سیستم های مختلف مالی را داشته باشد.
  • باید به این نکته توجه کنید که نرم افزار حسابداری مناسب، باید گرافیک خوبی داشته باشد تا شما در حین انجام کار خسته نشوید.
  • از مجموعه ای، نرم افزار مالی و حسابداری را خریداری کنید که خدمات پشتیبانی خوبی داشته باشند.
  • بهتر است نرخ رشد کسب و کار خود را در نظر بگیرید و میزان وسعت و بزرگ شدن شرکت را بدانید تا به صورت مداوم نیاز به روز رسانی نرم افزار نداشته باشید و متحمل هزینه بیشتری نشوید.
  • نرم افزار حسابداری باید قابلیت اتصال به نرم افزارها و سخت افزارهای مختلفی که مورد نظر شما است، را داشته باشد.
  • امکان دسترسی به حسابداران خرد و ارشد را به شما بدهد.
  • نرم افزار خوب باید قابلیت به روز رسانی داشته باشد و باگ ها را شناسایی کند و این امکان را داشته باشد تا آن ها را رفع کند.
انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

سخن پایانی

امروزه انواع مختلفی از نرم افزارهای مالی و حسابداری به بازار عرضه شده است. اما بهترین نرم افزار حسابداری، نرم افزاری است که بتواند نیاز های شما را در حوزه مالی برطرف کند و این قابلیت را داشته باشد که مدیریت بهینه خوبی را در کنترل و مدیریت دخل و خرج هر سازمان یا شرکتی داشته باشد. نرم افزار سپیدار جز بهترین نرم افزارهای مالی است که تمام این قابلیت ها را دارد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی خوبی برای کسب و کارها دارد. با  استفاده از این نرم افزار شما می توانید اطلاعات به روزشده و دقیق و صحیح از حساب مشتریان را  داشته باشید و اعتماد مشتریانتان را نسبت به سازمان افزایش دهید.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *