خبرهای مهم و لحظه ای ارز دیجیتال

تعداد آدرس‌های بیت کوین در محدوده زیان دهی به بالاترین سطح تاریخ خود رسید

طبق داده‌های ارائه شده توسط گلسنود، میانگین متحرک هفتگی تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد بیت کوین که اکنون با ضرر مواجه شده‌اند، امروز به بیش از ۱۸.۸ میلیون آدرس رسید. داده‌ها نشان می‌دهند که در حال حاضر ۱۸,۸۰۹,۳۸۶ آدرس منحصربه‌فرد در محدوده زیان دهی قرار دارند که بالاترین رکورد ثبت شده از آدرس‌های در محدوده زیان دارنده این ارز دیجیتال در تاریخ است.

این آمار در حالی به ثبت رسیده است که دارندگان بیت کوین به تازگی بدترین عملکرد ماهانه این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۱ به این سو را تجربه کردند.

کمیسیون معاملات آتی کالایی یک شرکت آفریقای جنوبی را به کلاه‌برداری بیت کوینی ۱.۷ میلیارد دلاری متهم کرد

کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) یک شرکت بازرگانی آفریقای جنوبی که از بیت کوین به عنوان ارز پایه خود استفاده می‌کند را به اجرای بزرگ‌ترین طرح کلاه‌برداری معاملاتی بیت کوین در تاریخ متهم کرده است. بر اساس بیانیه کریستین جانسون، کمسیر کمیسیون معاملات آتی کالایی، این آژانس نظارتی در حال ایجاد یک شکایت مدنی علیه میرور تریدینگ اینترنشنال و بنیان‌گذار کورنلیوس یوهانس استینبرگ به اتهام اجرای یک طرح کلاه‌برداری بازاریابی چندلایه ارزهای دیجیتال است. جانسون مدعی شده که این شرکت یک طرح کلاه‌برداری با ارزشی بیش از ۱.۷ میلیارد دلار برای تجارت خارج از بورس و خرده‌فروشی ارزهای خارجی اجرا کرده است.

تحلیلگر شبکه CNBC: قیمت بیت کوین ممکن است تا نزدیکی ۱۰هزار دلار سقوط کند

بریان کِلِی، یکی از تحلیلگران برنامه تلویزیونی فست مانی (Fast Money) در شبکه «CNBC»گفته بیت کوین ممکن است از سطوح فعلی، سقوطی ۵۰ درصدی را تجربه کند. او می‌گوید خوشبختانه بیت کوین در حال نزدیک‌شدن به کف قیمتی و نقطه پایان چرخه نزولی خود است، اما متأسفانه این کف قیمتی ممکن است جایی در نزدیکی ۱۰٬۰۰۰ دلار باشد.

مدیرعامل آرک اینوست: انقلاب ارزهای دیجیتال متوقف نخواهد شد

کتی وود، مدیرعامل آرک اینوست (ARK Invest) با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده ارزهای دیجیتال تأکید کرد این حوزه به‌رغم روند نزولی اخیر، متوقف نخواهد شد. آرک اینوست با انتشار گزارشی، ارزهای دیجیتال را زمینه‌ساز ۳ انقلاب متفاوت عنوان کرده بود. بنا بر اعلام این شرکت مستقر در فلوریدا، بیت کوین و اتریوم با ایجاد نخستین سامانه پولی دیجیتال «انقلابی پولی» را رقم زدند و حوزه دیفای هم تحول بزرگی در حوزه خدمات مالی ایجاد کرده است.

کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۲۱ هزار دلار داده‌های بازار حاکی از آن هستند که همزمان با ریزش بازار سهام آمریکا، بهای بیت کوین نیز به زیر ۲۱ هزار دلار کاهش یافته است. پادشاه ارزهای دیجیتال با این افت قیمتی و پس از یک آخر هفته با ثبات، به پایین‌ترین بهای خود در ۳ روز اخیر رسید. از آنجایی که احساسات صعودی در میان معامله‌گران مشاهده نمی‌شود و بیت کوین هنوز زیر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای در ۲۲,۴۳۰ دلار قرار دارد؛ گفتنی است که انتظار برای کاهش بیشتر بهای بیت کوین هنوز به قوت خود باقی مانده است.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *