سپیدار سیستم حسابداری

سپیدار سیستم حسابداری-sepidsystemtehran.com

سیستم حسابداری سپیدار؛ دست‌آورد شرکت آسیا سپیدار، که شرکتی تخصصی در تولید و ساخت نرم افزار حسابداری هستند؛ می‌باشد، که بواسطه ۲۵۰ نمایندگی در سراسر کشور به ارائه خدمات حسابداری و مالیاتی می‌پردازند.

نرم افزار سپیدار حسابداری؛ برای فعالیت شرکت‌ها و کسب و کار کوچک و خرد طراحی و تولید شده‌است،  فعالیت و کار با این نوع نرم افزار بسیار ساده و راحت می‌باشد، بطوریکه حسابداران می‌توانند، با مهارتی که دارند به آسانی با این نرم افزار فعالیت نمایند،  زیرا این امکان را برای مدیران این نوع کسب و کار فراهم نموده‌است؛ تا بتواند بدون نیاز به متخصص حساب ‌های مالیاتی بررسی و مدیریت کنند.

سپیدار سیستم حسابداری-sepidsystemtehran.com

از ویژگی بارز سیستم سیپدار، که سبب محبوبیت و رشد روز افزون آن شده است؛ یکپارچکی و جامع بودن این نرم افزار می‌باشد، که امکاناتی بسیاری را  برای حسابداران فراهم نموده‌است، تا بتوانند به راحتی بر این سیستم و عملیات حسابداری مسلط شوند، تمام نقدینگی و امور مالیاتی و گزارش مالیاتی را بر اساس آخرین ورژن حسابداری تطبیق دهند.

این نرم افزار مناسب شرکت‌هایی می‌باشد، که در حوزه خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری و غیره فعالیت دارند، و نیز در مدیریت فرایند و فعالیت این نوع کسب و کار نقش بسزایی را ایفا کرده، به‌گونه‌ای که مدیران  بتوانند، بطور تخصصی و دقیق امور مالیاتی وگزارش مالیاتی را مدیریت و کنترل نمایند، این نرم افزار توسط برنامه نویس متخصص و براساس تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده‌است، که سرعت فعالیت توسط کاربران را دو چندان نموده و به سادگی قابل نصب و فعالیت می‌باشد، بطوریکه نیاز به هیچ سرور خاصی ندارد، وجود چنین ویژگی سبب محبوبیت و رضایت بین کاربران این حوزه می‌باشد.

نرم افزار سیپدار، در عین سادگی بسیار کاربردی، پیشرفته و قوی می‌باشد، زیرا این امکان را فراهم نموده است ،که تمام امور مالیاتی از جمله  حساب سود و زیان، صدور اسناد مالی، بررسی تراز نامه‌ها، گردش حساب، ثبت دفاتر، ثبت فاکتور، ارسال ترازنامه به دفاتر قانونی به صورت خودکار و اتوماتیک صورت گیرد.

لازم به ذکر بیان نماییم؛ شرکت‌ها و سازمان برای بررسی و مدیریت امور مالیاتی دچار چالش بسیاری بوده‌اند، که درصد رفع این چالش‌ها از نرم افزاری متعددی استفاده نموده‌اند، اما نرم افزار سیپدار به دلیل اینکه در عین جامع بودن، سیستمی بسیار کاربردی وقوی  می‌باشد، بنابراین  بهترین نرم افزار و تخصیصی ترین  افزار حسابداری برای بررسی دغدغه‌های مالیاتی می‌باشد.

همانطور که در مطالب فوق ذکر نموده‌ایم؛ نرم افزار حسابی در حوزه خدماتی بسیار کاربردی می‌باشد، که شامل بسته تولیدی، بزرگانی، پیمانکاری، خدماتی و غیره هستند. در خصوص نرم افزارسپیدار سیستم  حسابداری و قابلیت‌های آن مطالبی قابل ذکر است، سپس با ما همراه باشید.

امکانات و قابلیت‌های سیستم نرم افزار سپیدار:

جامع بودن ویکپارچگی سیستم نرم افزار سپیدار سبب شده‌است؛ شرکت‌ها و سازمان برای رفع دغدغه و چالش مالی و دارایی خود از این نرم افزار برای بررسی کلیه عملیات دارایی بهره گیرند، زیرا این نرم افزار از امکانات و قابلیت متعددی برخورد می‌باشد، که سرعت و روند عملیات و فعالیت مالیاتی را دو چندان نموده است، که از جمله موارد ذیل می‌باشد:

  • قابلیت سیستم دریافت و پرداخت چک؛ که شامل امکان تهیه صورت حساب بانکی به شکل اتوماتیک، چاب چک بر اساس تکنولوژی روز دنیا، پیگیری کلیه وقایع چک ، تنظیم آلارم چک‌ها قبل از سر رسید، استرادد و ابطال عملیات چک و غیره می‌باشد.
  • قابلیت سیستم انبار؛ که امکان ثبت کالا از طریق بارکد و وزن کالا از طریق باسکول فراهم نموده‌است. از دیگر قابلیت این نرم افزار در خصوص انبار می توان به ثبت فاکتور خرید ، ثبت حواله ،ثبت رسید انبار در خصوص خرید و فروش و غیره اشاره کرد.
  • قابلیت سیستم فروش نرم افزار؛ که شامل ثبت فاکتور ها برگشتی، پیش فاکتور و ابطال فاکتور، بررسی قیمت مختلف کالا، صدور یک فاکتور برای چندین حواله، امکان تهیه فایل خرید و فروش فصلی و سالی، میزان ارزش افزوده کالا و غیره می‌باشد.
  • قابلیت سیستم حقوق و پرداختی‌ها؛ سبب شده تا بتوانید تمام دیسک بیمه و مالیات حقوق و پرداخت بدون نیاز به سرور و برنامه خاصی کنترل و مدیریت نماییم، و نیز این امکان را فراهم نموده تا بتوانیم، اطلاعات مالیاتی را براساس ساعت و ثانیه چک و بررسی کنیم، ناگفته نماند امکان محاسبه امور مالیاتی به صورت  خودکار از جمله مرخصی‌ها، عیدی‌ها، بررسی سنوات، پرداخت دستمزد پرسنل ها و همچنین تعریف فرمول پیچیده حسابداری از طریق این نرم افزار(سیستم سپیدار) قابل بررسی و کنترل می‌باشد.
  • قابلیت سیستم دارایی ثابت که؛ شامل موارد ذیل می‌باشد.
  • محاسبه استهلاک به صورت خودکار و براساس ورژن روز دنیا
  • ثبت مخارج، هزینه‌ها و برآورد آن‌ها
  • ثبت کلیه عملیات دارایی که شامل فروش، حذف ، ابطال، تحصیل و غیره می‌باشد.
  • تعریف شماره امول به صورت اتوماتیک و دستی
امکانات و قابلیت‌های سیستم نرم افزار سپیدار:-sepidsystemtehran.com

بسته‌های نرم افزار سیستم سپیدار حسابداری شامل چه حوزه‌هایی می‌باشد؟

همانطور که در مباحث فوق ذکر نموده‌ایم، نرم افزار سیپدار مخصوص شرکت‌های می‌باشد، که در حوزه تولیدی و بازرگانی و پیمانکاری و غیره  فعالیت دارند، که در مطالب بعدی به توضیحات آن‌ها می پردازیم.

  • بسته تولیدی نرم افزار سیپدار

این بسته‌های شخصی سازی کسب و کار؛ این امکان فراهم نموده‌است؛ تا بتوانیم به صورت سهل و آسان به محاسبه قیمت گذاری کالا و برآورد هزینه و مخارج کالا بپردازیم. بسته تولیدی نرم افزار این قابلیت را دارد، که آخرین موجودی انبار ، زمان سفارش، تولید کالا و مواد اولیه را شناسایی  و ارزیابی کند. این نرم افزار مربوطه به شرکت بسته بندی و خرید و فروش می‌باشند.

  • بسته خدماتی سیستم سپیدار

این بسته؛ ثبت و صدور فاکتور و خدمات  را ارزیابی و شناسایی نموده‌است، بر این اساس می‌توانیم، کالا و خدمات را با قیمت متفاوت به مشتریان عرضه کنیم. این بسته  این امکان را فراهم نموده است؛ که به طور تخصصی و دقیق میزان سود و زیان خدمات ارائه شده را براساس گزارشات روزانه بررسی و برآورد کنیم، و نیز این بسته متناسب شرکت‌های می‌باشد؛ عرصه فعالیت آن‌ها ارائه خدمات می‌باشد، که می‌توان به شرکت بیمه، آژانس هواپیمایی، شرکت کارآفرینی و کار گزینی و غیره اشاره کرد. ناگفته نماند، این نرم افزارها تنها به بررسی و خدمات ارائه شده می‌پردازند.

  • بسته بازرگانی سیستم سپیدار

این بسته شامل سیستم حسابداری می‌باشد، و ازجمله فعالیتی که ارائه میدهد؛ می‌توان به نوشتن اظهارنامه، تراز نامه، طراحی کدینگ، تقاضای مدیران مالی و حسابداری شرکت‌ها اشاره کرد، از ویژگی این بسته جلوگیری از هر گونه سواستفاده مالی می‌باشد.

این نرم افزار براساس تقاضا و فرآیند کسب و کار طراحی و تولید شده‌است، که امکان  پاسخگوی به عرصه فروش و خرید به کاربران را در مدت کوتاه را فراهم نموده‌است.

ویژگی نرم افزار سپیدار سیستم حسابداری

  • طراحی شده متناسب با تکنولوژی روز دنیا
  • جامع و یک‌‌پارچگی نرم افزار سپیدار
  • پشتیبانی قوی و مطمئن
  • ساده اما پیشرفته و قوی
  • کاربردی
  • صدور دفاتر به صورت اتوماتیک
  • ارائه گزارش مالیاتی و دارایی
  • جلوگیری از سواستفاده مالیاتی
  • چند جانبه بودن
  • مناسب کسب و کار کوچک
  • نصب راحت و آسان
  • قابلیت تغییر اطلاعات مالی
  • طراحی زیبا و موردپسند کاربران
  • سرعت بالا
ویژگی نرم افزار سپیدار سیستم حسابداری-sepidsystemtehran.com

چرا نرم افزار حسابداری سیپدار

نرم افزار حسابداری سپیدار؛ به دلیل یک‌‌پارچگی و جامع بودن  به‌طور روز افزون در حال گسترش و پیشرفت می‌باشد، به طوریکه می‌توان بیان کرد، پیشترین فروش درعرصه بازار را به خود اختصاص داده است.

این نرم افزار در حین سادگی بسیار قوی و پیشرفته می‌باشد، قابلیت و امکاناتی از جمله ارزیابی مالیاتی، طراحی کدنیگ، صدور سنوات و فاکتور و غیره که دارند، سبب شده در میان کسب و کار از جایگاه خاصی برخوردار باشد. نرم افزار  سپیدار برای کسب و کار کوچک طراحی و تولید شده‌اند، اما ویژگی‌های بارز این نرم افزار این امکان را فراهم نموده‌است؛ که در سیستم شرکت بزرگ و جهانی کاربردی و نقش آفرین باشد.  

سخن پایانی

همانطور که در مطالب فوق ذکر نموده‌ایم، نرم افزار سپیدار، نرم افزاری دقیق و سریع برای بررسی امور مالی و داراییست، ونیز برای کیلو کار کوچک طراحی شده‌است، چنانچه شما به دنبال نرم افزاری قوی و پیشرفته هستید؛ نرم افزار سپیدار یکی از بهترین هاست.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *