ماتریس کالا در نرم افزار دشت

ماتریس کالا در نرم افزار دشت اگر شما هم فروشنده مغازه باشید و حجم زیادی از کالا را داشته باشید، ممکن است با مشکل تعریف کالاها در نرم افزار روبه رو شده باشید. معمولاً کالاها مشخصات و ویژگی‌های بسیار زیادی دارند که در تعریف کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مثال را ببینید:

“من فروشنده فروشگاه پوشاک هستم و تنوع کالاها بسیار بالاست چه راهی پیشنهاد میکنید تا بتوانم کالاهای فروشگاه را به سرعت تعریف کنم؟”

برای پاسخ دادن به این سؤال باید از ویژگی نرم افزار دشت صحبت کنیم. این نیاز به خوبی توسط امکان ماتریس کالا در دشت پاسخ داده شده است. شما با استفاده از این امکان می‌توانید به‌راحتی تعداد زیادی از کالا را مطابق با سه مشخصه اصلی تعریف کنید.

اما برای تعریف ماتریس کالا در نرم افزار دشت چه دستورالعملی وجود دارد؟         

تعریف ماتریس کالا در نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

1 – ابتدا از منوی دشت اطلاعات پایه را انتخاب کنید و از منوی باز شده، ماتریس کالا را انتخاب کنید.

2 – در تب اطلاعات اصلی، کد، عنوان، واحد سنجش، قیمت فروش و درصد مالیات و عوارض را وارد کنید.

3 – در تب تعیین مشخصات الگو، سه مشخصه که می‌خواهید در عنوان کالاهایی که توسط ماتریس ایجاد می‌شوند باشند را به ترتیب انتخاب کنید و دکمه ایجاد کالا را انتخاب کنید. برای مثال (رنگ، سایز و برند)

4 – در تب کالاهای ایجاد شده مشاهده خواهید کرد که سیستم همه مقادیری که برای مشخصات کالاها وارد کرده بودید را با هم ترکیب و کالاهای شما به راحتی ساخته شده است.

5 – در صورت نیاز می‌توانید از دکمه کپی کردن کد کالا در بارکد استفاده نمایید تا به‌صورت یکجا برای کالاهای شما بارکد ایجاد شود.

ویژگی “ماتریس کالا” در کدام یک از نسخه‌های نرم افزار دشت وجود دارد؟

تعریف ماتریس کالا در نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت
  • نسخه عمومی پیشرفته
  • نسخه لوازم یدکی در استاندارد و پیشرفته
  • نسخه پوشاک در استاندارد و پیشرفته

 

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *