نرم افزار همکاران سیستم چیست

شرکت نرم افزاری همکاران سیستم تولید کننده محصولاتی از قبیل نرم افزار حسابداری همکاران سیستم و سیستم های مدیریت اطلاعات دیگری است که در سطح کشور بطور گسترده ای فعالیت می کند
خدمات پیاده سازی و فروش همکاران سیستم از طریق شبکه نمایندگی موسسه همکاران سیستم که در سطح کشور گسترده شده اند، صورت می پذیرد و در صورتی که کسب و کار ها تمایل به خرید نرم افزار همکاران سیستم  داشته باشند و بخواهند که از ویژگی های محصولات همکاران سیستم مطلع شوند و جزئیات و امکانات فنی نرم افزار همکاران را ببیند بایستی به این نکته اشاره کنیم که برند های محصولی نرم افزار همکاران سیستم برای سطوح مختلف کسب و کار متفاوت است :
نرم افزار حسابداری راهکاران برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط طراحی شده است و سیستم حسابداری همکاران سیستم که برای مشاغل های کوچک و متوسط در طراحی و به بازار ارائه شده اس سپیدار سیستم نام دارد.


خدمات مدیریت داده همکاران سیستم

برخی از مجموعه‌ها به علت حجم بالای تراکنش ها در سیستم عملیاتی امکان انتقال به سیستم‌های پشتیبان(سیستم مالی،فروش،انبار) را ندارند و با چالش‌های زیادی در کسب و کار خود مواجه خواهند شد از جمله:

  • کاهش عملکرد سیستم پشتیبان
  • زمان‌بر بودن تهیه گزارش‌ها به علت حجم بالای اطلاعات
  • ایجاد سیلوهای داده‌ای در سازمان و دشواری یکپارچه‌سازی اطلاعات و اخذ گزارش‌ها
  • ایجاد بار کاری زیاد برای پرسنل به منظور مدیریت دستی قواعد کسب‌و‌کاری تبدیل داده به اسناد پشتیبان

 این چالش ها اغلب در فروشگاه‌های اینترنتی،صنعت بیمه ، حمل و نقل و پرداخت الکترونیک متداول است. راهکار مدیریت داده برای رفع این چالش‌ها، اقدامات زیر را انجام خواهد داد:

  • با استفاده از این قواعد، اطلاعات را از سیستم‌های عملیاتی استخراج کرده و با استفاده از قواعد تعریف شده اطلاعات را خلاصه‌سازی کرده و در بانک اطلاعاتی سیستم پشتیبانی قرار می‌دهد.
  • مرجع اطلاعات خلاصه‌سازی شده در راهکار مدیریت داده نگهداری می‌شود و گزارش‌های واقع در سیستم پشتیبانی به شکلی اصلاح می‌شود که امکان ردیابی اطلاعات از کل به جز وجود داشته باشد.


کسب‌وکارهای بزرگ

مالی و حسابداری

فروش

پخش

حسابداری مدیریت

انبار و تدارکات

سرمایه‌انسانی

مدیریت تولید

هوشمندی تجاری

مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار

راهکاران ابری

راهکاران ابری یک نرم‌افزار ERP بر بستر رایانش ابری است که از طریق حذف هزینه‌های تجهیز و نگهداشت زیرساخت به ویژه به کسب‌و‌کار‌های متوسط کمک می‌کند با هزینه‌ای به‌صرفه از یک سیستم یکپارچه سازمانی استفاده کنند و از این طریق دید جامعی نسبت به کسب‌و‌کارشان داشته باشند. همچنین راهکاران ابری این امکان را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد که بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی، در هر لحظه و در هر نقطه‌ای که هستند در بستری امن به سیستم دسترسی و اطلاعات داشته باشند. راهکاران ابری همکاران سیستم شامل یک سبد محصولی کامل است که کل فرایندهای سازمان را پوشش می‌دهد.

سیستم هوشمندی تجاری راهکاران همکاران سیستم

هوشمندی راهکاران همکاران سیستم، فراهم‌ساز بستری برای هوشمندی تجاری (Business Intelligence یا BI) در سازمان‌هاست. این نرم افزار انبوه اطلاعات سیستم‌های عملیاتی سازمان را در ساختاری تجمیعی، خلاصه شده، تحلیلی و مناسب برای نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیل‌گران کسب و کار آماده می‌کند تا گزارش‌گیری، ساخت داشبوردهای مدیریتی و تجزیه و تحلیل اطلاعات را در محیط کاربری ساده و کاربردی امکان‌پذیر کند.
مدیران ارشد و عملیاتی سازمان­‌ها نیاز دارند، با پایش شاخص­‌های کلیدی عملکرد (KPI) به­‌شکل لحظه‌­ای از عملکرد واقعی سازمان یا فرآیند تحت مدیریت­‌شان مطلع شوند، به‌­سرعت بتوانند علت نوسانات منفی و مثبت عملکردی را دریابند و تصمیمات به­‌موقعی بگیرند. از طرف دیگر، تحلیل­‌گران و کارشناسان سازمان برای تجزیه و تحلیل فرآیندها و عملیات، به خوراک اطلاعاتی جامع و قابل اتکایی نیاز دارند؛ سیستمی که خروجی‌­های تصمیم­‌ساز استخراج شده را با فرآیندی منسجم و قابل اتکا دردسترس مدیران و تصمیم‌گیران قرار دهد.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *