سیستم انبار داری سپیدار

سیستم انبار داری سپیدار -sepidsystemtehran.com

یکی از قسمت های مهم و پر اهمیت در هر شرکت یا فروشگاهی انبار آن است. این قسمت به دلایل مختلفی اهمیت دارد و نیاز است که حتما به درستی مدیریت شود. یکی از راهکارهایی که با استفاده از آن می توان به خوبی بر انبار نظارت کرد استفاده از سیستم انبار داری است. محصولات و سیستم های مختلفی در این زمینه  طراحی و تولید شده اند که افراد می توانند از آن ها بهره بگیرند. سیستم انبار داری سپیدار یکی از این سیستم های بسیار کارآمد و پرطرفدار است. در این مقاله قصد داریم که شما را با این برنامه منحصر به فرد آشنا کنید پس تا پایان ما را همراهی کنید.‌

معرفی سیستم انبار داری

 قبل از هر چیزی باید بدانیم که سیستم انبار داری چیست؟ بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های بزرگ دارای انبار هستند.  یکی از اشتباهات رایج این مراکز این است که، ارتباط بین انبار و بخش های دیگر کسب و کار خود را به خوبی برقرار نمی کنند.  به عنوان مثال اگر فردی از شما که فروشنده یخچال هستید 20 یخچال طلب کند.  قطعاً شما باید به انبار مراجعه کرده تعداد آن ها را شمرده و سپس اعلام موجودی کنید.

 طبیعتاً این امر زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت.  اما سیستم انبار داری بین بخش های مختلف کسب و کار شما ارتباط برقرار می کند و شما خیلی سریع تر می توانید امور خود را انجام دهید. البته این تنها بخش کوچکی از فعالیت یک سیستم انبار داری است. این سیستم تمام اموری که مربوط به انبار و محصولات درون آن است را ذخیره می کند. پس شما  در صورت نیاز قادر خواهید بود خیلی سریع  از آن ها استفاده کنید.

معرفی سیستم انبار داری -sepidsystemtehran.com

مزایای سیستم انبارداری

هر سیستمی و استفاده از آن مزایای خاص خود را دارد سیستم انبار داری نیز با توجه به طراحی آن دارای مزایای بسیار زیادی است.  با توجه به اینکه این مزایا زیاد و گسترده هستند. چند نمونه از آن ها را معرفی می کنیم تا شما با این سیستم آشنایی بیشتری پیدا کنید.

ثبت کالاهای انبار

معمولاً درون انبار ها کالا و محصولات مختلفی وجود دارد که باید آمارگیری شوند. ثبت تعداد کالا های انبار در روش های سنتی و قدیمی بسیار زمان بر بود.  در عین حال امکان و بروز خطا های بسیار زیادی در آن وجود داشت.  اما سیستم انبار داری سپیدار به شما این امکان را می دهد که تعداد کالاهای انبار را خیلی سریع به ثبت برسانید.

این امر زمانی اهمیت پیدا می‌ کند که شما قصد خریداری کالای جدید داشته باشید.  قطعا اگر در انبار همان کالا به تعداد مناسب وجود داشته باشد و شما دوباره اقدام به خرید کنید قطعاً ضرر خواهد کرد.  اگر این محصولات دارای تاریخ انقضاء نیز باشند برای شما دشوار خواهد بود که در زمان مناسب همه آن ها را به فروش برسانید.  بر همین اساس نیاز است که از یک  سیستم انبار داری مناسب مانند سپیدار استفاده کنید.

ثبت ورود و خروج

در بعضی مواقع ممکن است که شما تعدادی کالا در انبار خود داشته باشید اما از زمان خروج آن ها به طور دقیق اطلاع نداشته باشد.  البته این امر در روش های سنتی انبار داری بسیار شایع بوده است.  اما با استفاده از سیستم انبار داری شما قادر خواهید بود که از ورود و خروج محصولات به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید.  زیرا که در این سیستم تمام اطلاعات مربوط به کالاها ذکر خواهد شد. پس  شما دیگر هیچ نگرانی بابت کم بودن کالا و نبودن آن نخواهید داشت.

اعلام موجودی

اعلام موجودی بسیار حائز اهمیت است ممکن است یک فرد قصد داشته باشد محصولاتی را از شما به صورت عمده خریداری کند.  در این صورت اگر آمار دقیقی از انبار نداشته باشید شما به انبار بروید و تعداد کالاها را چک کنید.  قطعاً این امر برای مشتریان شما زمان بر خواهد بود و البته از سرعت عمل شما شاکی می شود.  اما سیستم انبار داری این امکان را به شما می دهد که بتوانید با واحد فروش و انبار خود خیلی سریع ارتباط برقرار کنید و به تعداد کالاها و موجودی انواع دسترسی پیدا کنید.

گزارش گیری دقیق

نیاز است که همیشه گزارش گیری های دقیق از انواع و تعداد کالا های انبار صورت بگیرد.  معمولاً این گزارش ها به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه انجام می شوند. گزارش از انبار مزیت های بسیار زیادی دارد.  به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید که محصولات جدید خریداری کنید یا محصولات بی بازده و بدون مشتری را شناسایی کنید.

 با یک آمارگیری می‌ توانید به این موضوع پی ببرید. اگر یک کالا مشتری زیادی نداشته باشد و از آن درون انبار زیاد وجود داشته باشد شما دفعات بعدی آن را کمتر خریداری می کنید یا اصلا خریداری نخواهید کرد.  این امر از نظر اقتصادی برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. همچنین باعث می شود هدف های آینده خود را با توجه به آن برنامه ریزی کنند.

امکان دسترسی چند کاربر

در بعضی مواقع نیاز است که چند فرد به سیستم انبار داری و تعداد کالا ها دسترسی داشته باشند.  بعضی از سیستم های انبار داری این امکان را به شما می دهند که بتوانید با کاربر های دیگر از آن ها استفاده کنید.  البته تا حدودی می توان دسترسی کاربران را  نیز در این سیستم محدود کرد.  این گونه کارها خیلی سریع تر پیش خواهد رفت و شما می توانید به راحتی به آمار دسترسی پیدا کنید.

کاربری راحت

سیستم انبار داری سپیدار دارای کاربری نسبتاً راحتی است و شما به آسانی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. پس نیازی نیست که برای بررسی انبار ها فردی متخصص به سیستم انبار داری را استخدام کنید. قطعاً این امر سبب می‌ شود که شما از نظر اقتصادی سود بیشتری کنید. البته نیاز است ابتدا کمی آموزش درباره کار با این سیستم را پشت سر بگذارید.

قیمت کالا ها

سیستم انبار داری سپیدار فقط برای ثبت تعداد کالا و آمارگیری نیست. بلکه شما می توانید قیمت این محصولات را نیز درون این سیستم ثبت کنید.  حتی شما قادر هستید برای یک محصول چند قیمت در نظر بگیرید. پس شما می توانید خیلی سریع تر با استفاده از این سیستم به قیمت محصولات نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید تعداد کالاهای فروش رفته و هزینه های هر ماه را با توجه به قیمت محصولات گزارش گیری کنید.

مزایای سیستم انبارداری-sepidsystemtehran.com

سطح امنیتی سیستم انبار داری سپیدار

در طراحی سیستم هایی که مربوط به انبار هستند باید از امنیت بسیار بالایی استفاده کرد. همانطور که میدانید درون انبار محصولات بسیار زیادی قرار می گیرد. این محصولات سرمایه شما هستند. طبیعتاً اگر افراد قصد داشته باشند آن ها را سرقت کنند با هک نرم افزار سیستم انبار داری به کل محصولات موجود در انبار و جایگاه آن ها دسترسی پیدا خواهند کرد. پس خیلی راحت با نفوذ به انبار می ‌توانند آن ها را سرقت کنند.  اما سطوح امنیتی سیستم انبار داری سپیدار به حدی بالا است. که افراد به راحتی نمی توانند به این سیستم دسترسی پیدا کنند.  پس نیازی نیست هیچ نگرانی بابت امنیت این سیستم داشته باشید و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

سطح امنیتی سیستم انبار داری سپیدار-sepidsystemtehran.com

قیمت سیستم انبارداری سپیدار

افراد اگر قصد خریداری سیستمی را داشته باشد یکی از فاکتورهای اساسی آن ها در خرید قیمت آن است. قیمت یک سیستم انبار داری به عوامل بسیار متنوعی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر شما این سیستم را برای انبار های خیلی بزرگ طلب کنید قطعاً باید هزینه بیشتری بپردازید.  عامل دیگری که در قیمت آن موثر است امکاناتی بوده که در این سیستم قرار می گیرند. درون سیستم های انبار داری امکانات متنوعی بر حسب نوع آن قرار می دهند.

 که افراد به راحتی بتوانند امور انبار داری خود را انجام دهند.  عامل مهم دیگر شرکت عرضه کننده سیستم بوده که تعیین کننده اصلی قیمت محصول است. شرکت سپیدار قیمت این سیستم را به گونه ای تعیین کرده که همه افراد بتوانند برای انبارهای خود از آن بهره ببرند. بر همین اساس شما با پرداخت هزینه نه چندان زیاد قادر خواهید بود آن را خریداری کنید.

قیمت سیستم انبارداری سپیدار-sepidsystemtehran.com

سخن پایانی

بدون مدیریت درست  انبار شما قادر نخواهید بود که محصولات جدیدی را خریداری کنید.  بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که از سیستم انبار داری سپیدار استفاده کنید. این سیستم در میان سیستم هایی که تولید شده اند کارایی بسیار بیشتری دارد.  به علاوه شما می توانید با هزینه بسیار مناسبی آن را خریداری کنید.  اگر هرگونه سوالی در مورد این سیستم و کار کرد آن  دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.  کارشناسان مجموعه با دانش کافی و تخصص بسیار  به سوال های شما پاسخ خواهند داد.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *