ارز دیجیتال

بانکی مرکزی اروپا: برای محافظت از بانک‌ها باید دسترسی مردم به یورو دیجیتال را محدود کرد

ر اساس گزارش منتشر شده توسط بانک مرکزی اروپا، باید دسترسی مردم کشورهای عضو منطقه یورو، به یورو دیجیتال با هدف جلوگیری از فرار سرمایه‌ از سپرده‌های بانکی، محدود شود. گروهی از اقتصاددانان تأکید دارند که این محدودیت برای حفظ سیستم مالی فعلی ضروری است. آنها انتظار دارند محدودکردن دسترسی به یورو دیجیتال باعث جلوگیری از محبوب‌شدن بیش از حد آن شود. نویسندگان این گزارش نتیجه گرفته‌اند که مقدار بهینه یورو دیجیتال درگردش باید بین ۱۵ تا ۴۵درصد از تولید ناخالص داخلی واقعی منطقه یورو باشد. 

ژائو: صنعت ارزهای دیجیتال در بازار نزولی کنونی وضعیت بسیار بهتری نسبت به بازار صعودی قبلی دارد

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال کنونی در مقایسه اوج بازار صعودی اخیر، فضای سالم‌تری دارد. ژائو در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌بی‌سی اظهار داشت که صنعت ارزهای دیجیتال در مقایسه با ۹ ماه پیش که بیت کوین و آلت کوین‌های برتر در سطوح اوج خود معامله می‌شدند، در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد. او گفت: «در واقع، من معتقدم که اکنون صنعت ارزهای دیجیتال بسیار سالم‌تر از ۶ ماه یا ۹ ماه پیش است. افرادی که در حال ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی واقعی هستند در این صنعت باقی می‌مانند.»
ژائو همچنین گفت که ارزهای دیجیتال بسیاری از افرادی که اعتقادی به این فضا ندارند را به خود جذب کرد که به احتمال زیاد تنها به‌دنبال سفته‌بازی هستند و نباید چنین چیزی در مقیاس بزرگ اتفاق می‌افتاد؛ ازاین‌رو، اصلاح مستمر بازار اجتناب‌ناپذیر بود.

نتیجه نظرسنجی شرکت بکت: ۵۰ درصد از کارگران خویش‌فرما مایل‌اند حقوق خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت کنند

یک نظرسنجی اخیر که توسط شرکت مدیریت سرمایه بکت (Bakkt) انجام گرفته است، نشان می‌دهد که به‌رغم سقوط اخیر بازار، تقریباً نیمی از کارگران آزاد و خویش‌فرما – که تحت عنوان کارگران گیگ (GIG Workers) نیز شناخته می‌شوند- مایل‌اند که حقوق خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت کنند. بر اساس این مطالعه که در روز ۲۷ جولای (۵ مرداد) منتشر شده است، ۳۸ درصد از کارگران خویش‌فرما به کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال فکر می‌کنند و ۵۰ درصد از آن‌ها نیز گفته‌اند که مشکلی با دریافت بخشی از حقوق خود به‌صورت ارز دیجیتال ندارند.

بهای اتریوم با رشد ۹ درصدی از سطح قیمتی ۱,۷۰۰ دلاری عبور کرد

بهای اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر بازار در روز پنجشنبه از سطح ۱,۷۰۰ دلاری عبور کرد. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با رشدی بیش از ۹ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۱,۷۲۰ دلاری معامله می‌شود. این در حالی است که روز گذشته توسعه‌دهندگان شبکه اتریوم اعلام کردند که ادغام تست‌نت Goerli در اوایل ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. گفتنی است که رشد اتریوم با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال و افزایش ۴.۲ درصد ارزش بازار کل این دارایی‌

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *