بهترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری

بهترین نرم‌افزار مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

بهترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری  ، بهره‌گیری از نرم‌افزارهای حسابداری در اوامر حسابداری و مالی امروزه ممکن نمی‌باشد؛ زیرا همه کسب‌وکارها جهت بهتر انجام‌دادن فعالیت‌های حسابداری و مالی خود اقدام به خرید نرم‌افزارهای حسابداری و مالی می‌نمایند. بدین سو نرم‌افزارهای بسیاری تولید و توزیع شده و به بازار عرضه شده است با ما همراه باشید در ادامه مطلب به برخی از بهترین نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خواهیم پرداخت.

مدیران مالی و حسابداران در تلاش هستند تا نرم‌افزار مالی موردنیاز خود را از معتبرترین برندها تأمین نمایند زیرا اغلب کارکرد و راندمان نرم‌افزارهای مالی و حسابداری مورد رضایت آن‌ها بوده است.

با درنظرگرفتن گزارش‌های و اطلاعاتی که مدیرهای حسابداری و مالی شرکت و سازمان‌ها جمع‌آوری نموده‌اند و در اختیار دارند، تصمیماتی صورت‌گرفته است. در واقع نرم‌افزار حسابداری و مالی ابزاری به شمار می‌رود که این گزارش‌ها و اطلاعات را پردازش کرده و در اختیار مدیران قرار دهد.

در اصل لازم به ذکر است نرم‌افزاری که بهترین‌ترین گزارش در محدودترین مدت اطلاعات را از نظر واحد مالی تهیه نماید، مناسب‌ترین نرم‌افزار حسابداری محسوب می‌شود.

اگر سؤالی راجع به نحوه کار با نرم‌افزارهای حسابداری و مالی دارید می‌توانید با تیم مجرب و حرفه‌ای ما در تماس باشید تا پاسخگوی سؤالات شما باشیم.

بهترین نرم‌افزار مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

مزایای بهترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری چیست؟

در قدم اول برای اینکه بهترین نرم‌افزار حسابداری را پیدا کنید باید آن را مورد بررسی قرار دهید که آیا نرم‌افزاری که در نظر دارید مزایای بهتری نسبت به دیگر نرم‌افزارها دارد یا خیر.

در ادامه این مطلب برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک نرم‌افزار حسابداری پرکاربرد و کاربرپسند را برای شما بازگو خواهیم نمود.

  • پشتیبانی خدمات مناسب نرم‌افزار
  • مناسب بودن قیمت نرم‌افزار
  • کارکردن آسان با نرم‌افزار
بهترین نرم‌افزار مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

نکات انتخاب کردن نرم‌افزار حسابداری مناسب

۳ ویژگی مهم برای انتخاب بهترین نرم‌افزار که کمی پیش نیز به آن اشاره شد از موارد مهم و کاربردی برای خرید و انتخاب یک نرم‌افزار حسابداری به شمار می‌رود که باید به آن‌ها توجه نمود. همچنین هزینه مناسب نرم‌افزار از اهمیت کمتری برخوردار است.

پشتیبانی خدمات مناسب نرم‌افزار حسابداری

نرم‌افزار حسابداری و مالی  باید دارای یک پشتیبانی مناسب و جامع باشد.

پاسخگویی تلفنی، پشتیبانی خدمات اینترنتی، خدمات آموزش‌دادن به تیم حسابداری و مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه از مواردی به شمار می‌رود که به کاربران ارائه داده می‌شوند.

  • پاسخگویی تلفنی:  از جانب شرکت سازنده نرم‌افزار در یک بازه زمانی مشخص اعلام می‌شود همچنین امکان وجود پشتیبانی تلفنی در هر زمانی صورت‌پذیر است.
  • خدمات پشتیبانی اینترنتی: در واقع این عبارت به این معناست که پشتیبان بر روی سیستم مشتری ریموت می‌گردد و مشکلات را رفع می‌نماید.

خدمات آموزش به تیم حسابداری

باید در هر زمان و موقعیتی سازنده نرم‌افزار نیروهای حرفه‌ای و مجرب را حاضر داشته باشد تا درصورتی‌که تیم حسابداری احتیاج به آموزش حضوری داشت بتوانند از این خدمات بهره‌مند گردد.

مقرون‌به‌صرفه و هزینه مناسب: غالباً هزینه پشتیبانی، در اصل یک‌پنجم قیمت نرم‌افزار تهیه شده به مدت‌زمان یک سال محسوب می‌شود.

یکی از پرسش‌هایی که در زمینه انتخاب رشته حسابداری پرسیده می‌شود این است با چه معدلی می‌توان در برترین دانشگاه‌های ایران قبول شد. جهت پاسخ به این نوع پرسش‌ها نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

میزان محبوبیت و کاربری آسان نرم‌افزار میان حسابداران

نرم‌افزار حسابداری و مالی میان حسابداران از محبوبیت و کارکرد آسان برخوردار است، همچنین موجب شده تا محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم‌افزارها شامل شود به همین سبب لازم است که اگر راجع به نرم‌افزارهای حسابداری و مزایای آن اطلاعاتی ندارید از یک حسابدار یا مدیر مالی مجرب در انتخاب یک نرم‌افزار کاربردی و مناسب کمک بگیرید.

همچنین بهتر است در نظر داشته باشید که محیط مرتب و ساده یک نرم‌افزار، کارکردن با نرم‌افزار را برای حسابداران آسوده‌تر و سریع‌تر می‌نماید.

امکانات اصول و وجود استاندارهای حسابداری

برای اینکه هر کاربری نتواند به حساب‌ها دسترسی داشته باشد همچنین برای به‌دست‌آوردن منافع شخصی خود تغییری در اطلاعات به وجود آورد، نرم‌افزار منتخب شده باید حتماً دارای کنترل‌های داخلی مناسب را داشته باشد.  

به‌عنوان‌مثال سیستم باید طوری طراحی شده باشد که چند کاربر بتواند اشتباهات گزارش‌های را کنترل نماید و در صورت وجود تغییر در اطلاعات احتیاج به تأیید چند کاربر جهت انجام تغییرات وجود داشته باشد.

هزینه مناسب نرم‌ افزار حسابداری

شایسته است که شما یک نرم‌افزار حسابداری را در نظر گرفته باشید که رایگان باشد یا قیمت بالا یا پایینی داشته باشد بنابراین ممکن است این نرم‌افزار سه مزایای قبلی را نداشته یا با داشتن تمام مزایا جهت کسب‌وکار شما مناسب نباشد؛ بنابراین بهتر است که بهترین نرم‌افزار را انتخاب کنید تا راندمان کاری شما ایراد پیدا نکند.

به‌عنوان‌مثال یک کسب‌وکار کوچک دررابطه‌با یک سازمان گسترده و عظیم احتیاج به نرم‌افزار حسابداری ساده‌تری دارد و نرم‌افزارهای حسابداری توسعه‌یافته مناسب این نوع کسب‌وکارهای کوچک نمی‌باشد به همین سبب قیمت نرم‌افزار حسابداری دررابطه‌با دیگر مزایا از اهمیت کمتری برخوردار بوده است.

بهترین نرم‌افزار مالی و حسابداری-وب سایت سپیدار

لیست بهترین نرم‌ افزارهای حسابداری ایران

بهترین نرم‌افزارهای مالی و حسابداری عبارت است از: نرم‌افزار حسابداری شرکتی تدبیر، آرین سیستم فرداد، شایگان، سپیدار، پارمیس، هلو، پیوست، محک، قیاس، و ابرستان از بهترین نرم‌افزار حسابداری شامل می‌شود.

نرم‌ افزار حسابداری و مالی سپیدار

یکی از پر کاربردی‌ترین و معروف‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری ایران، نرم‌افزار حسابداری و مالی سپیدار محسوب می‌شود.یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ایرانی نرم‌افزار حسابداری سپیدار محصول شرکت همکاران سیستم که نرم‌افزارهای ERP به شمار می‌رود. نرم‌افزار حسابداری سپیدار برای فروشگاه و شرکت‌های متوسط و کوچک بسیار مناسب است؛ همچنین مجهز به سیستم‌های حسابداری، انبارداری، دریافت دارایی ثابت و پرداخت آن، فروش و مشتریان، پخش و سفارش گیری، حقوق و دستمزد، تولید و پیمانکاری هستند.

با نرم‌افزارهای CRM و ERP سازگاری دارد و امکان همگام‌سازی آن نیز وجود دارد.غالباً خروجی این نرم‌افزار در همه‌جا قابل‌ارائه است و در این زمینه نگرانی نخواهید داشت.

ویژگی نرم‌ افزار حسابداری سپیدار

  • راحت بودن نصب نرم‌افزار
  • پاسخگو بودن به همه احتیاجات فروشگاه‌ها و شرکت‌ها مرتبط با حسابداری
  • کاربرد داشتن نوار جستجو موجود در این نرم‌افزار و دسترسی سریع این نرم‌افزار موجب صرفه‌جویی در زمان می‌گردد.
  • داشتن قابلیت سازگاری و همگام‌سازی ساده با سایر نرم‌افزارها

بهترین نرم‌افزار حسابداری خدماتی کدام است؟

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم نرم‌افزارهای حسابداری سپیدار، تدبیر، فرداد و … از بهترین نرم‌افزار حسابداری خدماتی به شمار می‌روند و هرکدام از آن خدمات به خصوصی را به کاربران خود ارائه می‌نمایند.اگر قصد دارید نرم‌افزارهای حسابداری خدماتی را انتخاب کنید می‌توانید به توضیحات مربوط به هرکدام از این نرم‌افزارها بپردازید و نسبت به کارکرد آن‌ها انتخاب کرده و از آن بهره‌مند شوید.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *