نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار-وب سایت سپیدار

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار امروزه با توجه به رونق گرفتن کسب و کارها استفاده از نرم افزارهای حسابداری درمیان مدیران شرکت های بزرگ و کوچک بسیار رایج است. شما می‌توانید از نرم افزارهای مختلفی متناسب با نیاز خود استفاده کنید که این نرم افزار ها هرکدام کاربرد خاصی دارند. نرم افزار حسابداری سپیدار یکی از بهترین نرم افزارهای است که شما می توانید کارهای مالیاتی و حسابداری را با این نرم افزار انجام دهید. این شرکت نسخه آموزشی این نرم افزار حسابداری را برای یاد گیری دانشجویان، اساتید و سایر افراد تولید کرده است. اگر می خواهید درباره نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار-وب سایت سپیدار

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار چیست؟

امروزه استفاده از نرم افزار سپیدار در مقایسه با سایر نرم افزارها رو به افزایش است و طرفداران بسیاری دارد. با توجه به استقبال زیاد حسابداران و مدیران شرکت‌ های مختلف از این نرم افزار، شرکت سپیدار نسخه آموزشی این نرم افزار را برای آسان تر شدن یادگیری نرم افزار سپیدار و آشنایی حسابداران با محیط نرم افزار ارائه داده است. عملکرد نسخه آموزشی نرم افزار مانند نرم افزار اصلی است و تمام بخش های مختلف سیستم‌ سپیدار را در بردارد. حسابداران از این نرم افزار برای ثبت و مشاهده گزارش های حسابداری و سایر فعالیت های مالی استفاده می کنند. طوری که در پاسخ به این سوال که نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار چیست، باید پاسخ داد این نرم افزار حسابداری شامل امکانات و قابلیت های بسیاری است که باعث شده است کار برای کاربران راحت تر شود و به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری است.

نسخه آموب زشی نرم افزار سپیدار-وب سایت سپیدار

 امکانات نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار را می توان نسخه آزمایشی این سیستم نیز نام گذاری کرد. این سیستم تمامی امکانات موجود در نسخه اصلی را دارد. نسخه آموزشی این نرم افزار شرایط بسیار مناسبی را برای آموزش این نرم افزار حسابداری و مالی برای علاقه مندان به این نرم افزار فراهم کرده است. در واقع هدف آن آموزش به دانشجویان و افراد مبتدی است تا با پرداخت هزینه کم یک نرم افزار سپیدار را در اختیار داشته باشند. برخی از امکانات این نسخه آموزشی حسابداری به شرح زیر است:

  • در صورت استفاده از این نرم افزار یک هفته پشتیبانی رایگان نصب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • امکان استفاده از آخرین به روز رسانی نرم افزار اصلی برای شما فراهم است.
  • امکان ثبت 100 سند حسابداری برای شما وجود دارد.
  • نصب این نرم افزار راحت است و آموزش آن بسیار آسان است.
  • این نسخه آموزشی شامل همه سیستم‌ ها و ماژول ‌های سپیدار می باشد که به صورت یکپارچه کار می ‌کند.
  • نسخه آموزشی سپیدار به صورت تک کاربره است.
  • این نسخه آموزشی به صورت جامع است.
  • این نرم افزار قابلیت نصب بر روی ویندوزهای 10، 8، 7 و ویندوز XPرا دارد.
  • محدودیتی زمان استفاده برای شما وجود ندارد.
  • شما می توانید سندها و عملیاتی را که ثبت کردید را پاک کنید.
  • این نسخه آموزشی همراه با خود راهنمای متنی و فیلم آموزشی دارد.
نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار- وب سایت سپیدار

کاربردهای نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

بسیاری از شرکت ‌ها و مشتریان این نرم افزار مایل هستند تا با کاربردهای مختلف این نرم افزار آشنا شوند و با تست عملی قابلیت های نرم افزار، اطمینان کامل از نرم افزار سپیدار داشته باشند. اما با توجه به اینکه که نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار شامل تمام سیستم‌ های نرم افزاری است می تواند به مشتریان کمک بسیاری کند. این نسخه آموزشی با هدف آموزش بر سیستم سپیدار طراحی شده است. این نسخه از نرم افزار شامل سیستم های حسابداری، دریافت و پرداخت، انبار بازرگانی، انبار تولیدی، سیستم تولید، سیستم مشتریان و فروش، سیستم دارایی ثابت و سیستم حقوق و دستمزد است.

همچنین افرادی که در کلاس‌های آموزشی سپیدار شرکت می ‌کنند روش انجام عملیات حسابداری در بخش های مختلف نرم افزار را یاد می ‌گیرند. تمرین عملی می ‌تواند کمک بسیاری برای یادگیری بیشتر نرم افزار حسابداری سپیدار کند. افراد می ‌توانند پروژه‌ ها را بر روی سیستم خود به طور مستقیم انجام دهند. در واقع تمرین های آموزشی مهمترین کاربرد نسخه آموزشی این نرم افزار است.

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار-وب سایت سپیدار

مخاطبین نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

استفاده از نسخه آموزشی این نرم افزار کمک بسیاری به علاقه مندان به نرم افزار سپیدار می کند. در واقع مخاطبین اصلی این نسخه آموزشی دانشجویان رشته حسابداری و سایر رشته های مالی است. همچنین  دانش ‌پذیران آموزشگاه‌ های فنی و حرفه ای و آزاد حسابداری، مدرسان حسابداری، استادان دانشگاه، مدیران شرکت ها و دانش آموزان نیز می توانند از نسخه آموزشی سپیدار برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار استفاده کنند.

خرید نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

خرید نسخه آموزشی این نرم افزار می تواند به صورت اینترنتی و حضوری انجام گیرد که هر کدام دارای مزیت هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید و قابلیت هایی مانند تحویل آنی نرم افزار آموزشی، وجود فایل ها، دریافت ویدیو آموزش نصب همراه با خرید و همچنین اطلاعات شما به صورت دائم در پنل کاربری فروشگاه قرار می گیرد. در واقع بسته نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار شامل دو عدد لوح فشرده و یک عدد قفل سخت افزاری است. سی دی اول مربوط به نصب نرم افزار و سی دی دوم حاوی آموزش کار با سیستم سپیدار می باشد.

قیمت نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

قیمت نسخه آموزشی این نرم افزار با هزینه ای مناسب برای علاقه مندان به بازار عرضه می شود. نسخه آموزشی این نرم افزار قیمت پایین تری نسبت به نسخه اصلی دارد و می تواند کمک بسیاری به علاقه مندان به کار کردن با این نرم افزار کند. خرید نسخه آموزشی مقرون به صرفه ترین ابزار برای یادگیری نرم افزار حسابداری سپیدار است.

دانلود نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار از قفل سخت افزاری بسیار مطمئن، برای احراز هویت و تامین امنیت نرم افزار استفاده می کند. این امنیت حتی برای نسخه آموزشی نیز وجود دارد و برای دسترسی داشتن به نرم افزار سپیدار باید قفل را در اختیار داشته باشید. بنابراین دانلود نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار کمکی به شما نخواهد کرد.

قابلیت های نسخه آموزشی سپیدار

  • شما می توانید موجودی انبار را مدیریت کنید که شامل شمارش کالاها، صدورتگ، ثبت انبار گردانی و کسری انبار است.
  • با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید دریافتی ها، پرداختی ها و تمام فعالیت های خود را ثبت کنید و از وضعیت چک ها آگاه شوید.
  • با این نسخه آموزشی شما از سفارش و کالاهای قابل سفارش مطلع خواهید شد.
  • در این نرم افزار شما به راحتی می توانید کدینگ پیش فرض شرکت های تولیدی را استفاده کنید.
  • با استفاده از این نرم افزار بین کار فرما و مشتری تمام اطلاعات به وسیله صورت حساب ها واضح است. در واقع این امکان برای شما وجود دارد که یک گزارش کامل از گردش حساب مالی مشتریان و تامین کنندگان داشته باشید.

سخن پایانی

نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار بین دانشجویان محبوبیت بسیاری دارد. این نرم افزار شبیه به نسخه اصلی نرم افزار سپیدار است که حسابداران می توانند برای مدیریت امور مالی خود از این نرم افزار استفاده کنند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت سپیدار مراجعه کنید. این امکان وجود دارد که با کارشناسان سایت سپیدار تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر در حین کار با این نرم افزار با مشکلی مواجه شدید، مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید تا در سریعترین زمان آن را رفع کنند.

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *