پشتیبانی سپیدار سیستم

 

 

انواع پشتیبانی

 

تمامی خدمات فوق پس از خرید نرم‌افزار به مدت یکسال رایگان است

 

تمامی قفل‌های سپیدار از یکسال خدمات پشتیبانی به عنوان گارانتی برخوردار هستند. همچنین قفل‌هایی که اقدام به اضافه کردن سیستم جدید می کنند به ازای هر سیستم جدید به‌مدت یک ماه از خدمات فوق برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید : قرارداد کار چیست؟

وظایف کارشناس پشتیبانی نرم افزار

وظایف مربوط به پشتیبانی از نرم افزار به قدری حساس است که برای این امر فرد یا یک تیم حرفه ای را مسئول می کنند. به خصوص پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری که با کلیه داده ها و اطلاعات مالی یک مجموعه سر و کار دارد. از اینرو کارشناسان تیم پدسا کوشیده اند با تکیه بر توانایی های خود بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایند. در زیر به چند مورد از وظایف کارشناسان پشتیبانی نرم افزار اشاره کرده ایم:

  • دانش و مهارت کافی برای پشتیبانی نرم افزار
  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری با توجه به نیازهای جدید ایجاد شده
  • نصب مجدد نرم افزار در صورت خرابی پس از استقرار و نصب اولیه
  • آموزش مشتریان درباره نحوه استفاده از نرم افزار
  • تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نرم افزارها

از آنجایی که کار مالی از حساسیت زیادی برخوردار است باید نرم افزاری را تهیه نمایید که تیم پشتیبانی آن همیشه در دسترس بوده و بتوانید در صورت بروز مشکل سریعا با آنها جهت حل مشکل ارتباط برقرار کنید.

نرم افزار حسابداری سپیدار نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها دارد. هر کدام از این نرم افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات فراوانی از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سر رسید چکها و امکان دریافت گزارش های گوناگون و متنوع و بسیاری امکانات دیگر هستند.

 

شرکت سپید تهران که به عنوان نماینده تهران نرم افزار سپیدار سیستم فعالیت خود را آغاز نموده است؛ خدمات خود را به شرح ذیل به مشتریان ارائه خواهد نمود:

  • مراجعه حضوری برای نصب و استقرار سیستم
  • پشتیبانی به صورت تلفنی برای پاسخ به سوالات مشتریان، راه اندازی نرم افزار و استقرار سیستم ها
  • رفع مشکلات به صورت اینترنتی
  • مشاوره و راهنمایی جهت خرید و نصب سایر نرم افزارها

نحوه پشتیبانی در شرکت های نرم افزاری به صورت تلفنی، حضوری، چت و ریموت شدن است که این عوامل در قیمت پشتیبانی نرم افزارها تاثیرگزار است. زمان پشتیبای 24 ساعته است. هزینه ها در یکسال اول رایگان است.

بیشتر بخوانید: ورود اطلاعات از اکسل به سپیدار

با مجموعه سپید سیستم تهران همراه باشید…

 

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *