نرم افزار فروشگاهی سپیدار

نرم افزار فروشگاهی سپیدار

به دلیل افزایش و رشد جمعیت ما شاهد افزایش تعداد فروشگاه‌ ها برای رفع نیاز اقشار مختلف جامعه هستیم. فروشگاه ها در طول یک روز میزان فروش و درآمد بالایی دارند. محاسبه سود و زیان درون این کسب و کارها راحت نیست. اگر شما یک نرم افزار فروشگاهی نداشته باشید نمی توانید به خوبی کسب و کار خود را مدیریت کنید. نرم افزار فروشگاهی سپیدار یکی از نرم افزارهای بسیار مطرح و شناخته شده در این زمینه است، که می تواند کمک شایانی به فروشگاه شما کند. اگر اطلاعات دقیقی در مورد این نرم افزار ندارید با ما همراه باشید تا این نرم افزار محبوب را بررسی کنیم.

معرفی نرم افزار فروشگاهی 

اگر شما از یک نرم افزار فروشگاهی با کیفیت و خوب استفاده کنید خیلی سریع افزایش درآمد و فروش را متوجه خواهید شد. این نرم افزار ها قابلیت های وسیع و گسترده ای دارند که در مدیریت کسب و کار به شما کمک شایانی می‌ کنند. مسیر از فروشگاه ها برای بالا بردن میزان فروش، ثبت تغییرات،  مدیریت کالا ها و غیره از این برنامه ها استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه ها شما قادر خواهید بود که پرداخت مشتریان را دریافت کنید و در صورت لزوم برای آن ها فاکتور فروش صادر کنید. انجام امور حسابداری و مالی نیز توسط این نرم افزار خیلی سریع صورت می گیرد.

معرفی نرم افزار فروشگاهی 

امکانات نرم افزار فروشگاهی سپیدار

یقینا هر نرم افزار برنامه و امکانات ویژه  و اختصاصی در اختیار کاربران خود می دهد.  این نرم افزار نیز برای کاربران و سایت های فروشگاهی امکانات و سیعی قرار داده است.  با توجه به اینکه این امکانات متنوع هستند. به بارز ترین آن ها اشاره می کنیم تا شما بتوانید با امکانات این نرم افزار کاربردی آشنایی بیشتری پیدا کنید.

امکان ثبت خرید و فروش

یک فروشگاه در طول روز،  ماه یا سال تعدادی زیادی کالا خریداری می کند. همچنین تعدادی محصول نیز به فروش می ‌رساند. شما اگر آمار خرید و فروش را نداشته باشید نمی توانید به خوبی محصولات و فروش آن ها را بررسی کنید. حتی قادر نخواهید بود  برای خرید جدید محصولات اقدام کنید.  اما افزار فروشگاهی سپیدار این امکان را به شما می دهد که خرید های جدید را ثبت کنید و همچنین از تعداد دقیق فروش محصولات را اطلاع داشته باشید.  این امر یک مزیت قابل توجه دارد.  اگر شما بتوانید خرید و فروش خود را ثبت کنید اینگونه تعداد کالاهای پر متقاضی را شناسایی می کنید.

 در هر فروشگاهی  محصولاتی وجود دارد مورد استقبال قرار نمی گیرند و متقاضیان زیادی ندارند.  خرید چندین بار این محصولات فقط سبب می‌ شود شما از نظر اقتصادی ضرر کنید و با  گذشتن تاریخ انقضای محصولات آن ها را  دور بریزید.  نرم افزار فروشگاهی خوب می تواند در این راستا به شما کمک زیادی کند و مانع از صرف هزینه های اضافی شود.  در این راستا شما می توانید هزینه هایی که اشتباه  صرف می کرده اید را ذخیره کنید و به امور دیگر اختصاص دهید.

امکان بررسی انبار و تعداد کالا ها

اگر شما بخواهید موجودی یک کالا را بررسی کنید یا اقدام به خرید کنید نیاز است که ابتدا موجودی انبار را بررسی کنید.  اگر شما نتوانید به خوبی از  موجودی کالاهای خود اطلاع پیدا کنید قطعا نمی توانید خرید و فروش خوبی داشته باشید. نرم افزار فروشگاهی سپیدار اطلاعات موجود در انبار و تعداد کالاها را به خوبی ثبت می کند.  این گونه شما خیلی سریع تر به موجودی انبار دسترسی پیدا می کنید و از تعداد کالاها و کم بود آن ها مطلع خواهید شد.

ثبت سود و زیان

میزان سود و زیان برای هر کسب و کاری مهم است اگر شما صاحب فروشگاه باشید این امر اهمیت بیشتری دارد. نیاز است که حتما سود و زیان ثبت شود و کالاهایی که سود بیشتری دارند مشخص شوند. روش های مختلفی وجود دارد که شما با کمک آن ها می توانید این موارد را ثبت کنید. اما با استفاده از یک نرم افزار فروشگاهی کاربردی شما خیلی سریع می توانید میزان سود و زیان خود را مشخص کنید. به بیان دیگر نرم افزار فروشگاهی بهترین روش برای ثبت سود و زیاد فروشگاه شما است.

امکان گزارش گیری

کاربران با کمک نرم افزار فروشگاهی سپیدار قادر خواهند بود گزارش گیری هایی به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه انجام دهند. اگر شما فردی زیرک و ماهر باشید به خوبی می دانید که این گزارش گیری ها چه کمکی به کسب و کار شما می کنند.  با استفاده از گزارش ها می توانید میزان درآمد خود را در طی یک بازه مشخص تعیین کنید.  به عنوان مثال اگر یک ماه درآمد شما عددی مشخص بود و ماه دیگر این عدد کاهش پیدا کرد.

متوجه خواهید شد که کسب و کار شما دچار کاهش رشد و درآمد شده است. سپس با داده های این نرم افزار سعی می کنید علت کاهش درآمد را پیدا کنید. البته این گزارش ها فقط برای بررسی میزان درآمد نیست بلکه شما می توانید از کالاهای جدید،  موجودی انبار نیز گزارش هایی تهیه کنید. در هر صورت گزارش های این نرم افزار کاربردی  بوده و در توسعه کسب و کار شما موثر خواهند بود.

امکان بررسی طلب و بدهی

ممکن است که در فروشگاه شما کاربرانی وجود داشته باشند که از آن ها  طلب  داشته باشید. اگر شما این طلب ها را به صورت درست ثبت نکنید نمی توانید آمار دقیقی از آن ها داشته باشید. ثبت به طلب و بدهی در یک کسب و کار بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر شما به دیگر کسب و کارها یا افراد بدهی داشته باشید و فراموش کنید این بدهی را بپردازد.  قطعاً اعتبار خود را از دست می دهید و دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد.  با استفاده از نرم افزار فروشگاهی سپیدار شما به راحتی می ‌توانید طلب و بدهی خود را ثبت و آن را بررسی کنید.

امکان بررسی طلب و بدهی

امکان ثبت اسناد مالی

اسناد مالی در هر فروشگاهی وجود دارد که باید به درستی ثبت شوند. در مواقعی افراد به این اسناد مالی نیاز دارند و در صورتی که آن ها را پیدا کنند با مشکلات فراوانی مواجه خواهند شد. نرم افزار فروشگاهی سپیدار این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید اسناد مالی فروشگاه خود را ثبت کنید. همچنین شما هر زمانی که به این استاد نیاز داشتید می توانید به آسانی با مراجعه به نرم افزار آن ها را پیدا کنید.

صدور فاکتور

نرم افزار فروشگاهی سپیدار در صورت  به شما فاکتور  می دهد.  این نرم افزار همچنین قابلیت این را دارد که به کارتخوان ها متصل شود. این گونه نیازی نیست شما برای صدور فاکتور اقدامات وسیع و متنوعی انجام دهید.  بلکه به راحتی با کمک این نرم افزار فاکتور فروش را صادر می کنید. مزیت ویژه این امر این است که مشتریان خیلی سریع می توانند نیاز خود را رفع کنند. قطعاً شما باید برای پیشرفت فروشگاه خود از هیچ تلاشی برای کسب رضایت مشتریان دریغ نکنید.

امنیت نرم افزار فروشگاهی سپیدار

درون نرم افزار های فروشگاهی شما اطلاعات زیادی در مورد امور مالی  فروشگاه و همچنین کاربران خود قرار می دهید.  طبیعتاً اگر نرم افزار ایمنی کمی داشته باشد ممکن است که کل اطلاعات به بیرون درز پیدا کند.  قطعا  این امر عواقب سنگینی را برای شما به همراه خواهد داشت و سبب می‌ شود که کاربران از فروشگاه شما راضی باشند. همچنین به مرور زمان اعتبار خود را از دست می دهید و دیگر افراد به شما اعتماد نمی کنند.  اما باید به شما بگوییم که امنیت نرم افزار فروشگاهی سپیدار بسیار بالا است. پس شما هیچ نگرانی بابت درز اطلاعات یا دسترسی هکرها به اطلاعات فروشگاه خود نداشته باشید.

امنیت نرم افزار فروشگاهی سپیدار

چه فروشگاهی می تواند از نرم افزار فروشگاهی سپیدار استفاده کند؟

فرقی نمی کند که فروشگاه شما کوچک باشد یا بزرگ در هر صورت می توانید از این نرم افزار کاربردی بهره بگیرید. البته اگر فروشگاه شما در زمینه خدمات محصولات غذایی فعالیت می کند یا در زمینه پوشاک و آن است باز نیز شما می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و محدودیتی برای شما وجود ندارد.  این برنامه کاربردی برای هر فروشگاهی به خوبی عمل می کند و کارایی فراوانی دارد.

سخن پایانی

اگر شما به فکر توسعه و پیشرفت فروشگاه خود هستید حتماً باید از یک نرم افزار  کاربردی با بازدهی بالا استفاده کنید. در میان نرم افزارهای موجود نرم افزار فروشگاهی سپیدار بهترین گزینه است و برای کاربران خود امکانات وسیع و گسترده ای را در نظر گرفته است.  در این مقاله به بخش کوچکی از امکانات این نرم افزار پرداختیم. که شما با مطالعه آن ها می توانید به طور نسبی با این نرم افزار آشنایی پیدا کنید.  اما باید بدانید که این اطلاعات بیان شده در برابر امکانات و مزایای کلی و گسترده این نرم افزار بسیار اندک هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مجموعه مراجعه کرده و با کارشناسان ارتباط بگیرید.

سخن پایانی

مطالب این نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *